Talkin' 2 myself

Jaaa här har det inte varit roligt.. lämnade in min skoldator för några dagar sen, drygt att inte ha någon men jag hade i alla fall min gamla hemma. men nej, i förrgår hängde den sig och vägrade starta igen. tog hem den och försökte med skivhjälp och allt skit man kan göra själv, men den är körd. dead and gone. Vad gör man utan en dator när man är ensam i detta samhälle? titta på tv och lyssna på radio.. inget fan av något av dom..

..Jag, Jon och mamma var på erikslund igår, jag sa att jag inte skulle med till skinnsberg och fick skjuts till lägenheten. men vem fan åker till en lägenhet ensam utan dator och ingeting planerat? Jaaag. då blev jag lite panikdepp, ringde mamma tre gånger för att ha nån att snacka med.. mobbad tjej en fredagkväll! låg och stirrade några timmar. mamma fick nog och åkte och hämtade mig, OVÄRDASTE EVER. kände mig som världens sämsta unge, kom hem halv 2 och gick och la mig sjukt upprööööörd.
Note to self: planera varenda JÄVLA HELG i framtiden.

söte. är klar med alla julklappar nu! i bra tid och allt
någon fin kväll i skinnskatteberg, man är fan lite bortskämd med utsikt, hihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0