a. h. dag.

Glad alla hjärtans dag alla kära och dära! ..
Skolan gick väl undan, spela spel på matten och drog tidigt från musiken, helt okeej :)

Jag, maja, joshua, elias och mimi gick lite på stan efter det. Så många som har flickvän/pojkvän så elias var väl ivrigast in i affärer och leta saker. Eftersom maja och josh är tillsammans var det väl lite svårt att kolla grejer haha, men tror att allt redan var kirrat å klart för dom drog efter ett tag, mimi också. Så jag och elias drog iväg till en blomaffär där han köpte stora vita rosor, väldigt naw men ska dom gifta sig ällä?

HAHAHA joshe satte en galge på elias som han gick runt med hur länge som helst, hela tiden på carlings, blomsteraffärn och uppe hos min mamma där jag hämta ett par leggings xD e.g.d kille_94♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0