Åker imorn

Jenny och jag gick till min mame på lunchen och lämnade smutstvätt som hon skulle ta hem, SKÖÖNT! Brist på kläder nu säger jag bara, har inte tid att tvätta själv jue!

Blir att packa väskan och allt idag så det är klart till imorgon, då ska jag hem till skinnsberg och sedan dirr till fjällen. Ska kämpa sönder i skolan först så jag är trött och kan somna i bilen sen och sova heeela vägen upp :) Orkar inte allt tjafs och domnade rövar, 7 timmar sitter man bara där. Ska packa med filmer och mycket godis!

Har tappat bort mina vantar, igen! Men använder amandus vantar som jag lånade när vi åkte skridskor. VARFÖR har det blivit så kallt igen? Mitt stora block med alla anteckningar jag gjort i hela mitt liv var också borta, fanns ingenstans. Hatar när saker försvinner! Så idag innan jag skulle hem tog jag en tur runt skolan för att se om det på nåt mirakulöst sätt skulle dyka upp, och där i en hylla låg det! Hahah.. vad vill världen mig? Blev glad iaf, eftersom det är prov imöra.

Nu dör jag, av hunger. Så ska skynda mig att rensa min frys och äta alla rester som finns där, haha allt måste ju bort innan jag drar ;) Lägger upp lite bilder från dagen bara..
så jävla sjukt. idag var det massa folk från nån skola som spelade teater eller nå, vette fan va dom gjorde men alla hade vita skynken och maskar på sig, skitläskigt!
min fina grottmålning jag fick för mig att göra på bilden :) det ska ge mig jaktlycka när jag ska jaga ren i fjällen. (elleer?..)
MUUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0