Buzz

Har ägnat hela kvällen åt att spela ett gammalt playstation, BUZZZZ ....lightyeeear!! (nedå..) det är ju hur kul som helst när man är flera, men blir så jävla arg när man förlorar för det slutar alltid orättvist, haha. Liksom jag utklassar min bror genom hela spelet.. what else? sen kommer han och har tur på sista omgången, SNOR mina poäng så han får förtur inför finalen, och vinner. Varje gång! skitunge

Felix Herngren är ju rösten till programledarn på spelet, BÄST! haha otrevlig och ego hela tiden, låter precis som på wipeout!


hahaha jaadu den frågan har jag ställt mig själv många gånger..
haha min kusin Markus, fett luurig x) tror han är bäst i hela släkten på att inte bli med på kort! och det är inte många linslusar i den släkten kan jag säga, inkl mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0