Carl bytte kanal

Tjo brees, sitter och käkar lite av det ena och det andra jag hade hemma.. 
När man måste mata sig själv måste man va kreativ!
Ashärlig helg! I fredags åkte Jenny och Amanda med mig hem efter skolan, vi taggade till den här snubben innan vi fortsatte ha en lattjo kväll/natt!

http://www.youtube.com/watch?v=UQ3u518gSw8

Amandus kom hit i lördags också, vi kolla på Dreamgirls och solsidanreprisen och snacka och garva, riktigt trevligt var det!
Var hos Lucasor för ett tag sen och kolla på Dinosaurier, ni vet den där animerade där huvuddinosaurien heter Aladar och som drar på vandring med hans familj. Vet inte varför vi kom att tänka på den men var ju tvungen att se den! Den kom ut 2000, jag var 6 år, lite nostalgi var det :)

Har ätit klart nu, det var gott.
Nu ska jag duscha sen blir det att gå till min käre g-ranne igen och se på SOLSIDAN!♥ eventuellt wallander också, får C hur D blir :)

kdjgdkgbdfbgsdlaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0