Godis e gott

Igår träffade jag ewelina på stan :) vi drog och fikade på espresso house ett tag sen åkte vi hemmis till mig. Åt lite korv och kollade på kriminalprogram, spännnade sånt där haha! Väldigt trevlans vare, sen åkte hon hem till sin moster, som bor asnära! kuuuul :)
Vaknade i bra tid idag och satte mig framför en film och åt frukost :) Började må lite dåligt igår men det var bättre idag. Gick en liten promenad till hemköp och köpte tröstgodis, haha. Går nog till löken snart och lämnar tillbaka hans dator. Undrar om jag ska svenna till mig och kolla på melodifestivalen idag, får se om han är på :P HEJS

Kommentarer
Postat av: Jenny

NAWIS PÅ DIG!

2011-02-20 @ 13:16:53
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0