Helvetet börjar

Har nyss kokat ihop lite finfina pastafjärilar som jag hällde lite sås på, KLART!! haha ibland anstränger man ju sig..

Vart ska melodifestivalen nånstans? Seriöst faaaaan vad alla suger, inte så konstigt eftersom det är samma gubbe som skriver alla låtar, F to the edrik Kämpe. Du borde skaffa dig ett nytt jobb för det du har sköter du inge bra.. Vi kom fram till att dansbandet var minst sämst, hur kul är derå?

Tror jag har cirkus tre tusen prov nästa vecka. Eller kanske tre, inte helt säker. HATA, orkar inte, särsklit när två av dom är språk och matte. Dom absolut värsta ämnena ♥ men om man vill så kan man.

Nu skulle jag antagligen sett på solsidan, om det inte var så att jag har fått in vanan att se nästa avsnitt, direkt när det går att ladda ner.. SÅÅÅ jag har redan sett det, får väl längta till imorn när nästa kommer ut, haha :)
Får väl bli en vacker bild på min käre vän Joshuaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0