I skulän

Jaoo sitter och lyssnar på massa olika musikgenrer på svenskan. Btw fan va Cecilia Lindh är på Fredde Åkare asså ta't luuugnt!

Till slut kom dom fram till Cecilias grind,
nu vill jag bli kysst sa Cecilia Lindh.

Ja Fredrik är gammal men kärlek är blind.
Åh, kyss mig igen, sa Cecilia Lindh.

kulvihar!

Igår var mame och jag på stan efter skolan för hon hade tråkigt, haha naw.. Köpte nån tröjs, jeans och skoor, mina börjar ju bli helt sönertrasade! Fint, hard core..
Hur kul att hänga med i kängmodet ett halvår senare :D men det är lugnt, kan nog ha dom ett tag till innan sommarn, åååh SOMMAR! ♥
fina grumliga nedre vättern.. precis nedanför mitt huuus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0