Ketsup till sycklingen tack

Skulle åkt skridskor idag på idrotten men det blev inget, får se nästa vecka :)
Taggade lite ändå hemma! orkar inte åka, men hjälmen är snygg!
Hahah! grön, glittrig med namnet på en tejpbit :D

Var på stan lite med Amanda efter skuul för vi sluta typ kl 2. Orkade inte kolla runt så mycket så det bar iväg mot spicy! haha fufän va gott de var har inte käkat ute på tusen år :) det var micket kul och jag trodde dom hade ketchup på borden, fast det är ju nån kryddsås typ. hehe
hahaha fingrarna :) har VÄRRLDENS snyggaste bild på mandus men så taskig är jag inte att jag lägger upp den, väldigt söt men fan va jag garvar xD

Ääe måste bara..
haha man ser inte hennes min, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0