Maybe we were too high

Hellå, kom nyss hem från en värd skoldag. Hade matteprov på morgonen vilket jag inte hade nån aning om, hehe. Men det var muntligt och ganska lätt, tur där! Haha fail av mig trodde vi hade alla prov på fredagen, och jag ska va borta fredag så jag hoppades på att få göra dom efter lovet ;) men mediaprovet är på onsdag och franska på torsdag, bara att börja pluggis då..

Anledningen till att jag är borta på fredagen är för att vi ska till fjällen, igen! Tänkte mig att det var flera veckor kvar, känns ju som man var där nyss. Men sportlov är det, så tiden måste ju gå hyfsat rätt. Ska vara där i några dar och efter det kommer Emilia och Alice hit till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥ har längtat så jävla mycket och nu är dom här nästa vecka :) förra gången var vi hos alice, det var runt halloween för jag och mille köpte en pumpa åt alice i födelsedagspresent.. haha så fint var det, gick runt på torget och pruta runt på alla stånd tills vi fick en för 15 kronor ;)
pussss

Nu ska jag ta å käke någe. För jeg er hugreg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0