Rammis

Det blev slalom en dag till, inte mig emot det är roligare än längdskidor! :) haha tycker det blivit mycket skidprat de här dagarna, men gör ju inge annat. Åkte med samma pers igen fast ett annat fjäll, Ramundberget a.k.a rammis pammis vart det idag! :)
haha cooling.. synd bara att pappa fota precis innan jag landa ;)

Vet inte riktigt vad som hände, jag sov. Men plötsligt var vi på nåt kalfjäll, tror det hette Flatruet. Pappa skulle promt åka dit, var väl helt okej coolt ;) hitta nåt intressant där uppe iaf..
så jävla fula.. x)
icke gällande hehe. -Bilder kommer när jag har riktigt internet, DÖ dongeltelenor DÖÖ! Får damputbrott när ingenting funkar, det här har tagit mig en timme att skriva. Vill bara slå sönder det och skrika men då skulle jag väcka hela huset, och det orkar vi inte :)-

Kommentarer
Postat av: Lisaaa

Haha, nej inte riktigt .. Mer för att vara bättre än Nick på nånting iaf ;) Haha, du behöver inte fatta :)



SAKNAR DIG MED! Vi får lov att ses nån gång igen :D

2011-03-01 @ 13:28:58
URL: http://islandsheestar.blogg.se/
Postat av: Lisa:)

Hhaha, ja du har nog hört rätt ;) JAAAA :D

2011-03-01 @ 19:58:38
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0