Bingo

Häääääääej, trött dag idag. Åkte buss och tåg från skinnsberg i morse, känns som det var ett tag sen. Träffade några luringar där men alec hade försovit sig, ofc eftersom jag åkte just den dagen.. timarNa! Hade lite sällskap till skolan med olof, kul att det är en till från min lilla håla :)

Rätt händelselös måndag, lekte lite bingo på matten och Liv "uppesittarkäringen" Johansson tog hem priset! Nej men aldrig kört det där spelet fast gjorde så alla fick rast iaf (y).
Tycker bingo är bäst i Hey baberiba! -17! etta, sjuua! Det var jeag näer jag träffa min fruuuue, Agnäääetaa! HAhaha♥

Har lite sovmorgon imorn så vi får se vad jag hittar på nu :) älskar att inte behöva stressa sönder satfläsket!
hmjaa sexigt skidställ..

Kommentarer
Postat av: ewelina

HAHAH bingo på heybaberiba slår aaaaaaaaallt hahaha :D

2011-01-29 @ 00:05:13
URL: http://BEBBO.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0