Hej

Uuum, känner att jag hängt här FÖR mycket senaste tiden.. :)

Tror det sista jag tänkte skriva var när Alva och Lisa var och hälsade på mig första dagen på jullovet. Det var jäkligt kul att träffa dom, sov över i lägenheten en natt sen åkte dom hem för att fira juletider :) Jenny låg och sov i min säng när vi kom, HAHA fan va virrig hon blev då. Sen hann dom träffa lucas joshua och maja på vägarna mot stan också, där vi såg due date. Kulig film, mycket som hanns med där :)

Julafton var najs, var bara med mammas släkt för nån i papppas blev magsjuk. Ja.. och så var det med den saken.
hur gulligt.

Sen vart det lite nyåååwr! :D
haha väldigt roligt var det iaf. feta först i mig tacos med jenny hos lucas för han hade ugn. Men kom på sen att man inte behöver ugn till tacos? träffade lite folk där sen drog vi alla till Ståhl :) många drog till torget sen vid tolvslaget men jag stannade kvar med jenny och några andra, orkade inte frysa sönder för en sån sak när man ändå såg allting från balkongen :D hejhej 2k11!
chrilleboii :)
köpt på h.mmmmm

Sen åkte vi till fjällen där min moster, man och mina kussar bor :) åkte lite skidor, (näähä?) och träffade sbgarn Lisa Thomson, trevlans! men lite jobbigt att dra dit när vi ändå ska dit på sportlovet. upp till 7 timmars bilresa är inte att rekommendera..
fuck yea.

Var också på mellandaxcupen med ewe :) vi är filmarNa! haha vet inte varför det har gått och blivit tradition men nån måste ju görat. Spenderade kanske 7 timmar i den där sporthallen. där har man ju inte varit förut heller, minst en gång i veckan i 6 år ;) TAGGA IDROTT.
fina ♥
hahah vet inte vad ewe göör :) lurig..
skulle haft en video om jag orkat.

The Town med Jenjen. den var helt okej men ingen jag tyckte var värd att se på bio..  :)
hej:)

SÅDÄÄR DÅ men nu var jag väl dukti!
får se hur det håller sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0