Kick-ass

Rätt bra film detdär. Trodde den skulle va lite göllig och mest en komedi, typ. Men fan va brutal den var ibland! Haha vet inte hur många som dog egentligen men folk slaktades hej vilt :) cool som jag är hade jag laddat ner den, själv! la mig med min broder i min lilla säng och trängdes, mysiplutten då.. han kanske saknar mig lite i alla fall. Men jag saknar västerås ganska fort efter en helg här, var med ewe i fredags och hade det astrevligt med Bert Ljung! Men efter det har jag inte gjort ett skit, då vill jag mest till lägenheten och hitta på nåt :) Här tvingas jag bara ut på promenixar, blee.

Nej nu ska jag fortsätta med mina naglar som fått vila sen höstlovet, duktigt.. Sen TAGGA SOLSIDAN! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0