Tiden går ju snabbt

Orkar inte med tiden, den bara flyger ju! Vart fan tar den vägen? Idag var det en vecka sen jag såg "The tourist" med joel, gabbe, alec och jenny. (random haha!) Efter det skoja vi lite i min lägenhet sen sov Alec hos mig :) Take me down to the paradise city! a det var kul i alla fall.

Fu på idrotten! Tycker det är kul i allmänhet och känner att jag har väldigt lätt för det jämfört med vissa andra, men vi har det på sista lektionen så vi får ingen skjuts tillbaka till skolan (stället ligger långt bort.) Man har typ 5 minuter på sig att byta om och springa till den vanliga bussen, helt genomsvettig och äcklig ska man ta sig ända hem innan jag får duscha :/ som tur är byter vi hall ganska ofta, får väl hålla igen några veckor helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0