Even the stones

Kom till skbg i onsdags och har varit här sedan dess. Lucas kom dagen efter och vi har chillat här med fredde i två dagar, åkte till skärsjön och plaskade lite, mys! Dom drog på powermeat idag så jag blev själv här jag, fick lite besök av några vid namn eva och emma ett tag. trevlans det också, kan inte ens komma ihåg hur mycket kex och ost jag åt, det är ju gott det!

Är på brors dator (som nu är i sundborn, hehe) och får inte in några bilder :( det får väl bli senare. Åker själv upp dit på söndag, stället jag konfirmerade mig på u know. orkar inte förklara varför man åker dit igen men gör det för att jag vill. börjar redan gå runt och sjunga på alla låtarna haha.

från jennys fb, förjäävla skön brud på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0