Hemma, firar mormor osv

Maj är slut, my life is ending †

Rätt skön vecka gick två dar i skolan. Treorna hade utklädnadsshow igår, efter det drog jag till amanda. Vi hängde väl mest på hennes säng, råkade somna också. ooooooops men var helt slut :) kom hem vid 9 kanske, såg bb live med lucas sen hämtade mamma mig och åkte hem till skinnsberg.

Min lilla mormor har fyllt 78 så vi firade henne här idag. hon fick en solstol och satt och försökte fälla ner den, fatta ingenting haha så söt! hon är bäst, kommer leva längre än jag :)

Sitter här i min beloved säng och kollar film; Charlie St. Cloud. fett bra film, fett snygg kille. BTW snart sommarlov kan ni fatta det gott folk!? nej


emo
åker han hiss
mina fula älskade mähän
coolingen själv

idol-daniel är glad, till dig amanda. hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0