2pac vs bikbok

Första skoldagen var helt okej. Gjorde south park gubbar på datakunskapen, lyssnade på musik på svenskan och gjorde världens fetaste musikcollage på bilden med elias! haha tror fan jag ska ta hem den och rama in den på väggen..

är det inte lilla ernst som kikar fram där.. hahah

Sen tog jag mig till stan för att köpa present åt min mamma, kollade lite på stan och fick med mig ett sjukt snyggt skjortlinne eller vad fan man ska kalla det, vååår snälla kom! :) efter det kom mamma och hämta mig för att köpa mat, hade ju slutslutslut på den fronten.. var svårt att "slå in" presenten i en påse när hon var i samma rum och var skitstressad.. men tror ändå hon vet vad det är och påsen var iaf rosa och fin.
yaaay.. japp har nyss slängt i mig lite kycklingwook. lat som jag är hällde jag i riset ner i stekpannan för att se om jag kunde steka det haha.. inte det bästa kanske men det gick ju! :) tänker snart se Glee på tv11 kl 8, blir ju alltid lite glad av det söta programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0