Aj skratt..

Sov inte bra igår, hann äta en banan till frukost, sen 2 timmars mattelektion dirr på morgonen. FML.. satt som en zombie i en och en halv timme, sen kom pappa och hämtade mig för att åka till ortopedeeeeeen!♥ (ryggläkare)... :( hade inte värre sne rygg iaf, tack! Efter det skjutsade han mig till växhuset för vi skulle spela in vår låt på musiken. DOG av garv, det var så jävla galet, haha älskar min grupp! ingenting blev särskilt rätt för vi skrattade hela tiden men det är bara kul :) dessvärre blev min hals extremt mycket värre utav det, eftersom jag sjöng en hel del också..
bara flumm innan vi började..

Och mina b-rudar som jag övertröttade mig lite med idag :) vi e beest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0