Bocken

Nästan varje gång vi är här äter vi på en restaurang som heter Gyllene bocken ;) haha fräsigt namn. Det ligger bara några hundra meter från där vi bor så det är fett skönt! Det är väl tradition antar jag, denna gång stekte man maten på en sten!.. haha längtade efter min sten hela dagen i backen och det var lika gott som jag föreställt mig. Inte stenen men aa.
Min STEN♥

Är förresten hemma nu, skönt fast ändå inte. Vill till v-ås NU! saknar folk och känner att jag måste vara ifrån familjen ett tag, för allas skull. I detta nuläge hatar min familj mig och det gör ingen särskilt glad, dom trötta/sårade/känsliga. Jag tom/oförstådd/lyckas faila HELA TIDEN. Ibland kommer man till punkten där man slutar bry sig, orkar inte nåt annat.. Timat också att jag hitta ett brev i min låda där det stod hur mycket dom älskar mig, haha. Är inte så poppis nu känner jag, då dom inte vill att jag följer med till västerås imorn, får hoppas att busskorten gäller på lovet!

Hoppas ni haft en bättre dag än jag har haft! :) nu ska jag dö i min säng

Kommentarer
Postat av: Lisaaa

bocken! i miss it! <3

2011-03-10 @ 21:10:48
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0