Den här tiden är den värsta på hela veckan, när jag har franska på morgonen som slutar halv 10, sen hål till 11. Sitter verkligen och sover på lektionen och det går så in i helvette seegt! Sen sitter jag själv nånstans och stirrar in i väggen i en och en halv timme för typ ingen jag känner bra är här, eftersom man börjar 12 om man inte har språk.....! Nu var jag så hurtig så jag gick och hämta datorn, bara för att klaga lite här. Och Alec ska sluta, han har inte vart med nånting den här terminen känns det som, och det suger! Men förstår honom, det går fan inte längre. Språk är det absolut VÄRSTA jag vet, varför har jag det ens? jag vet faktiskt inte..
hahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0