Bra det går

Jaha då var man sjuker, fan va kasst det är. Hade typ längsta dan i skolan med så det hjälpte inte så mycket. Pappa hämtade mig kl 5 (!) från skolan för jag orkade inte gå till bussen, lagom trött när vi åkte och handlade. Nu har jag i alla fall fetat mig med chokladpudding, så sjukt längesen det var! Kollat ett program för mycket på tvn och borde lägga mig. Dom där hemma sjukskriver mig imorn, aldrig att jag går på en franskalektion när jag kan börja 12, och dessutom inte mår bra. Jobbigt att hamna efter i skolan bara, orkar inte stressa senare. Kommer småförsent och flummar med schemat, får skärpa mig nu. Betygen har iaf inte tagit någon skada, bevis på att jag fan duger ändå. Människan har brister ffs!

igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0