Fortsätt simma

Tycker om att planera våra egna lektioner. Vi kommer ägna dom närmsta dagarna åt att kolla på filmen om Pearl Harbor, näiz! Men förutsägbar film alltså, lovar att jag redan vet hur den slutar, eftersom jag haft rätt hittils vad som ska hända.

Tog sedan bussen med elias och anton till kristiansborgsbadet. Idrottslektion, simma 40 längder fram och tillbaka.. Efter dom första två kände jag hur drygt det faktiskt skulle bli, haha. Men plötsligt hade jag gjort 20 och sen var jag klar, kändes ändå rätt bra efter det.

Det bästa som finns är väl när man ska ta upp mobilen och inser att man glömt den hemma? Uää bli ju alldeles ryckig av det :( dagens ungdom.. ska aldrig hända igen! Luktar ju för gott nu, in i duschen och tvätta av mig kloret är vad jag ska göra. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0