Laddarjävel

Tjottahejjtan! Hur grym är inte jag som sitter och har gjort eget chaite? Haha fick av mille och lidingö när dom var här, men har inte prövat förut. Helt sjukt att det nästan smakar som det man köper, nåt måste jag gjort rätt :) Pappa var här en sväng, vi köpte mat på Ibbes (pizzeria). Heeeelt stört vad mycket mat man får, 4 pers minst skulle bli mätta på det där! Stod bara och garva när jag fick se det..
mer än hälften kvar efter pappa och jag tagit 2 gånger var.. haha

Har en fet hemprovsuppgift som ska vara klar imorn och jag hade tänkt plugga sönder nu. Men har tappat bort min jävla helvetes laddare till datorn så jag kan inte! Perfekt timing, verkligen. Sen har jag tydligen ingen bok heller som jag kan läsa i, borta. Argargarg! Kul att man ska få ig på grund av en laddare, hur bra lät den studeringstekniken? Tycker skolan kan ha nån lösning när sånt här händer..
var fint väder på morgonen både idag och igår! :D dock förkyld och allmänt skabbig på denna bild..
flydde från lektionen och chillade på toan, det gör jag varje dag, inspiration ni vet :)

Kommentarer
Postat av: mille

oohhh du använder téet, härligt livan! det kan ju dock inte smaka lika gott när du dricker det utan oss ;)

saknar dig gummsi<3

2011-03-21 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0