Löv generation

Glee och grey's igår, klagade inte :) tycker tvn suger rätt hårt ibland, för ett par år sen var det min största sysselsättning, typ. Nu är den nästan aldrig på och jag kollar t.o.m tablåer på internet om det är nåt, haha kärring ju. Bara något jag tänkte på..

Sitter här i skolan, med johanna framför mina fötter, hon ska ha prov, tråkigt. Mat om en timme och en k-vart. Så alla vet :) Gillar vädret! Fan va det är vår nu asså, om det börjar snöa nåt mer (inte omöjligt) vill jag inte va med längre. Nu står man ju ut med dagarna, vänta på bussen, m.m. Solen gör en glad! Påminner om sommarn och min födelsedag, älskare♥

Bob Sinclar – Love Generation - Radio Edit

glatt humör, ingen dör!
plattat håret för typ tredje gången i mitt liv



Kommentarer
Postat av: joshi

hej livj

2011-03-24 @ 19:46:30
Postat av: Liv

hej joshuab :)

2011-03-24 @ 20:24:10
URL: http://livj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0