MålarN

Helt okej skoldag, började sent och gick till halv 3. Är äntligen klar med den äckliga skoluppgiften nu! Blev klar igår och jäklars vad skönt det är. Jag pluggade faktiskt, jag pluggade! Efter skolan gick jag ner på stan med amanda för att fixa en grej, hehe. Tog bussen till Jenny och där var också hennes syrra, Kajsa och en trevlig pöjk som heter Elias. Vi fikade typ, snacka och målade några möbler vita haha. Fick skjuts hem av mina föräldrar som var i närheten och nu sitter jag här. Är fett hungrig! F.Y.I.. Senare blir det nog dh och big brothaa!

Juste, har ju lagt in små gilla-knappar nu om nån märkt. klicka på dom ska du se att nåt spännande händer! ;)

en bild jag hitta.. haha gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0