Ovärt

Nu var det så att david, som är en klasskompis till mig skulle spela på sture i lördags. Jag har skippat alla rockgrejer där innan, för det brukar inte vara så kul och jag har hellre vart i västerås. Men nu jävlar skulle jag dit tänkte jag, men ville tillbaks hit direkt efter igen, hehe.. Pappa kom vid 4 och hämta mig, skinnsberg hade inga överraskningar. Mamma hade massa kompisar hemma som alla skulle krama mig, mys då. Duschade och drog till sture, INGET folk! Herre gud stod kanske 10 pers tryckta längs väggen, tråkigt jag som ville träffa lite skbgare, länge sen ju. Hade i alla fall lite trevligt med Alec och Joel, tur att dom var där! Kom för sent också så jag missade davids band, haha duktig jag ääär! Fixade skjuts tillbaka till v-ås med nåt randomband. Hade glömt varför jag spenderat en hel lördag åt att åka bil.. Skönt att jag fick mysa i Lucas stora tröja med hål i hela dan iaf! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0