SJ is my homeboy

Nu har mina päron åkt hem efter ett litet besök. Skönt att få va för sig själv ett tag och ta det lugnt, har haft en galen dag, både bra och dåligt. Började i morse, jag och Alec tog bussen halv 10 från skbg, glada att få börja senare och snackade hela vägen. Kommer fram, glada att vi har god tid på oss till tåget kommer. Men liiite för god tid tror jag. Alla tåg inställda, tekniskt fel i databasen i västerås, w t f? Alla andra tåg får ersättningsbuss dirr till v-ås, inte vi. Får vänta 40 minuter till den vanliga bussen går från köping, men den svänger förbi kolbäck och massa andra ställen och tar då en timme till att komma fram till vårt mål. Missar lunchen så vi får gå till donken, två cheesburgare och en vatten, tack för maten Liv. Alltså, startade kl 9.30. Kom till skolan halv ett :) TACK SJ ♥ WE OWE YOU!

Hade en lektion där jag ritade en serie, värt, så värt. Sen stack jag och aleco till skrapan och mötte Joel. Vi gick till Kalle på spången, inte vart där förut tror jag men fett mysigt! som joel sa, ju längre in bland fikarummen man kom desto längre bak i tiden kom man. Vi hamnade nånstans i 1800-talet såg det ut som, haha. Kladdkakan satt bättre än fint, sen gick jag till pappa som skjutsade hem mig :)
A & J, haha vad kul om alec hade börjat på B..

Nu ska jag göra något att äta, sen försöka plugga. Verkligen, jag ska göra det nu! Har tänt lite ljus och myser runt med mig själv, gillar att va ensamvarg ibland..

Kommentarer
Postat av: BOOM BOOM

eller hur jävla SJ.. åkte halv sju bussen SJÄLV och fick sitta i köping 1½ timme :( ÅHH då ville man ju bara dö men inte fanns det något tåg som kunde köra över en..fan där vad jag hemsk.

2011-03-22 @ 20:36:33
URL: http://be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0