Ska hem

Det skiter sig med skolan, ska plugga på söndag i stället. Hatar verkligen när det kommer uppgifter som jag bara inte kan göra, kan bara inte! Det är inte särskilt svårt, jag vet att jag kan göra det bra men ändå så kan jag inte. Vet inte vart jag ska börja eller hur jag ska föra över det jag har i huvet till datorn. Hemskkkkt äre, har hänt en gång förut, på vårt första projekt. Var inte mig själv då haha..

Nu äre så att jag ska hem till skinnsberg tio över två. Mamma har ju fyllt år så nu jävlar blire släktträff! Tårta here I coome! Och mormors kakor, tja! haha längtar lite.. Var med lucas igår, vi kolla sista solsidan (puss r.i.p), och första och sista Narniafilmerna. Haha jag har ju bara sett tvåan, lyckas alltid se filmer i fel ordning. Men har faktiskt läst alla böckerna (7 st) så är inte helt borta :) p.s. JAG ÄLSKAR LEJON! d.s.

Nu ska jag ta bussen till stan, sen hem till byn. Landet viskar mitt namn..♥
haha ibland saknar jag det där stället :) blir förvånad av alla minnesattacker som kommer nu när det är vår. För ett tag sen kom jag plötsligt ihåg hur det luktade i biologisalen den här tiden på året.. haha mindfuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0