Skola imorn, yey

Har haft två sköna extra lediga dagar och nu laddar vi inför skolan imorgon!♥ fast ne. Usch, hoppas påsklovet kommer snarast möjligt. I måndags tog jag det bara det lilla lugna, kunde behövas efter fyra dagars lekande med mina tjejor. Sen gick jag hem till lucas och såg på förortsungar, haha skön film, kul att jag kände igen området där dom var (Fittja, vackert namn javet.) Today har jag legat och undvikit min klädhög i lägenheten. Eller inte är det en hög, det hänger lakan och kläder precis överallt efter att jag tvättade, kan inte röra mig härinne! På eftermiddan följde jag impulsivt med lucas och hans mormor till Tortuna och fikade, semmeldagen ju! Även fast jag hatar semlor, blev kakor istället. NEJ nu ska jag göra lägenheten representabel igen, sen duschen..
söta renar vi mötte på vägen hem från funäs.. :)
tyckte dom var självklara till det här inlägget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0