t.e

Pappa sa att idag skulle vi på konsert, så då gjorde vi det klockan 7. Trodde det skulle va jag, han och pelle typ men där kom hela skbg vandrande.. haha mina kusiner och Joel var också med, kul kul. Träffades först kl 5 för att äta. Till lunch fick jag hamburgertallrik, och nu fish n' chips, alltså feta pommes igen! behöver inte äta igen på ett år. Såg iaf Tommy Emmanuel sen, nån känd gitarrist. Hur bra som helst var han på det han gjorde kan jag säga, fett söt gubbe också! så jag hade trevligt. fast än jag blev ännu sjukare på kvällen där.
inte jag som filmar dårå..
den här spelade han för dom i japan.. tyckte det var asfint gjort

Kommentarer
Postat av: ewelin

HAHA johan är helt inne..

2011-03-20 @ 10:38:25
URL: http://BEBBO.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0