Lördagsöndag

Hej hej får väl berätta lite om helgen. I lördags åkte jag till kristiansborg och kollade på Jenny när hon dansade, det gick tydligen inge bra men det såg ju bra ut iaf! Svarta tröjor med tryck och blåa jeans, DÄR.
bästa kvallen!..
Efter det drog jag hem till henne, snackade och feta oss. Tog cykeln en sväng till ica fram och tillbaka och såg på hitta Nemo. Filmen är ju sjukt bra! haha. Halv ett fick jag ta bussen hem, jävla bussar att aldrig gå. Kom hem kvart över.

Söndagen bestod väl av att sova lite till, kollade på Stockholm - Båstad med lucas. Haha min favvokomiker ju, peter magnusson är fan bäst, fått det från hey baberiba höögst troligt. Fast rätt konstig humor var det, kul ändå. R.I.P. solsidan♥  jenny kom förbi med sin moppe, haha fin den är asså! Hon stod och luftgasade hårt som fan och jag garva sönder, allt är ju bara så fult! tänker alltid på annes moppe och vilket ståhej det alltid var med den. haha skinnsberg...
stek på hög nivå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0