Yo bros

Hej folket! Igår var det då torsdag och då efter skolan gick jag på stan med amanda och jenny, var där ett tag innan jag mosade mig till bussen, fick vänta ett tag och under tiden mötte jag jonna. När jag kom hem åt jag ett sushipaket som mamma tydligen hade köpt med, haha det var ju gott. Men sen la jag mig i soffan för att kolla tv och sen kom jag inte upp igen.. Slumrade till också så man vaknar sådär äcklig som när man har somnat där man inte ska somna. Kände mig orolig i kroppen och halsen gjorde lite ont.

Såå i morse när jag vakna kunde jag inte prata, ringde mamma som sjukanmälde mig hela förmiddan och sen kunde jag sova vidare 4 timmar till :) åkte till skolan bara för att få mat, haha, men sen var jag duktig och gick på alla lektioner. Seriöst sveriges segaste dag! Ville bara hoppa ner från närmsta bro.. fick ingenting gjort heller, tare nästa vecka. Efter skolan åkte jag och Mr Lökolas hem med bussen och däckade ett tag innan det blev matdags! :)

Men nu hörrni ska jag äta mat sen blir det fredagsmyyyys! skönt med helg igen ju! får se vad jag hittar på, amanda och jonna skulle tydligen göra nå roligt men känner mig inte tillräckligt pigg. Tv here I cooome..

nawse min bricka gillade mig på lunchen.. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0