100000 kvinnor

Kollade på en hjärt och lungräddningsfilm i skolan idag, sen gjorde jag i princip ingenting alls. Har redan haft en sån genomgång i skinnsberg, då fick vi prova på läskiga dockor också som ser ut som dom i "I Robot".. tur att man slapp det då.

När jag kom hem pluggade jag och hade allmänt tråkigt. sen stack jag till stan (på övergång! woop) och träffade Joel och Gabbe. vi kollade på nåt springlopp där carina skulle va med, har nog aldrig sett så många springande kvinnor på samma gång i hela mitt liv. haha det var sjukt, blev yr.. :)

Efteråt vart det kaka på subway sen hem igen. på bussen var det tre(!) kontrollanter som kollade biljetten, vad vill dom!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0