I should be so lucky

Akcent – Kylie

b-ra l-åt, får mig att hopp-hoppa upp and ner

V-borg kul! var hos lucas hela kvällen, sen drog några till olof osv men jag stannade kvar där och hade chillzor. jenjen sov hos mig, dagen efter såg vi tre på några avsnitt av big brother. Jag och lucas har omvänt jenny. L:en har besegrat J:et! hon är fast. En rolig sak. på kvällen när jag och L skulle kolla senaste programmet, kunde vi plötsligt kolla live på hemsidan, utan att betala. Pro!
jenny och olof dansar bugg :)
tagen från nenne


Såg en miljöfilm idag hela eftermiddan. visst, intressant i början men sen uppfattade jag inte så mycket mer. Somnade dirr, sköna stolar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0