I'm number 17

Mysig dag igår, asgod mat och lite paket och så. ingen skillnad precis bara ett år ifrån 18 nu då :) idag kom typ hela min släkt, seriöst så många brukar det verkligen inte vara. dagens höjdpunkt, tårta! sen var jag lite med min lilla kusin, åkte sparkcykel som jag inte rört på typ 5 år. var ju trevligt, slår iaf förra året.. bästa presenten igår (bäst för att jag var så desperat antagligen) var lätt spotify unlimited. så jävla skööönt!♥
storfrämmande hos 28:an
alex :D

Nu ligger jag och kollar på lite big brother-avsnitt, bästa tidsfördrivet ju! får se vad som händer senare. kanske blir grill med några tjejer och killar, verkar inte som jag gör nåt annat här i skinnsberg haha.. först MAT! och kanske lite övningskörning.
slappzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0