Inte långt kvar

Fyller ju förfan år om tre dagar..! orkar inte med tiden ibland, vill stanna den nu. vill ju längta lite till födelsedagar och sånt, hinns inte med alls nu för tiden. Lyckats slänga ur mig lite önskningar men inte fått fundera på riktigt, får satsa på fikat i stället. mormor bakar och det kommer bli bäst! :D

Juste, igår rätt sent på kvällen blev det plötsligt strömavbrott i hela området, allt blev svart. Fick ju panik först, inget funka och såg inte ett skit. 5 min senare fick jag sällskap haha. I mörka stunder har man ju iaf varandra.. 

Var med lucas lite idag, olof och jonte tittade in också. Varvade bara ner efter skolan och kom hem precis i tid till DH sen. skön dag helt enkelt. Nu ska jag ta och kolla på missade bb-avsnitt för såhär kan vi inte ha det, sitter här och kollar på fotboll som alla andra sorgliga stackare! fy skäms

dö spotify dö..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0