Livs dag

Japp, imorn smäller det då. första gången det inte är några föräldrar som stör på morgonen med presenter när jag egentligen vill sova... ;) kollat på treornas presentationer hela dagen och efter fikade jag lite med jenjen och lucas.

Såg nu till min fasa att det inte blir speciellt fint väder imorn. har bara varit med EN gång om att det varit fult och kallt den 6 maj. Hela dagen blir ju tråkigt om jag inte kan ha mitt barnkalas i solen! :( åker nog dirr hem efter skolan imorgon, håller tummarna för att alec också åker då. alltid kasst utan sällis..

Nu ska jag gå och köpa mig en tårta! pusshej

haha, stor tjej_14 bast
vad söt man va en gång i tiden då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0