Här sitter vi och lanar uno

Har haft en jävla brist på saker att göra idag. efter vi bakat blev jag sugen på fruktsallad, men vi hade ingen frukt. drog mig till konsum ensam i mörkret och köpte massa goda nyttiga saker, frukt är ju godis ungar! fick sällskap av ewe hem också, inte illa. hackade i en timme men resultatet asså jääävlar folket; GOTT.

Efter mycket velande fick joel mig att gå till sture.. det ska till mycket uppmuntran och brist på liv för att få in mig i den där ungdomsgården. där var det lan, fick egentligen inte va med men vi tog över några datorer ändå. jag spelade fan cs :s sen vart det poker och uno, mycket trevligt men jag vann ju aldrig. ägde däremot på korthus!

Var kanske lite roligare än jag tänkt mig, gick hem halv 4 hehe.. men sture är inte så farligt om man har kul folk omkring sig, + övertrött. hejdå sova nu

haha ivriga
mr. bass attack
min gamle grundskolevän filip :D

fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0