Liten jag i stor värld

Någonstans där ute passerar dagarna förbi ändå. har haft en lugn, tråkig helg. umgåtts med lite chiuauor.

Idaaaaag har vi haft kalas för min lilla kusin alex, har inte ätit så mycket onyttigt skit på år. fick träffa nästan hela släkten och det var ju längesen♥ längtar till julen, och lovet. fy fan va skönt herre min jesus gud i himmelen.

Mamma kom nyss in med en gammal dagbok som hon skrev i min ålder. asså HAAAHAAAA dör igen och igen. "Hatar sjögren, så jävla taskig mot mig! Snacka med Micke i plugget. Var på gårn, trökigt!" låter inte alls som mamma, roligast för mig antar jag :)

gosis
kröp under ett täcke och när han kom ut var örat helt vikt, haha söt
snygg bilar-tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0