Om du var som dom

Haft en fin och mysig dag med några folk som kan göra mig sjukt glad. behöver det nu när det är lite knasigt på annat håll, enligt mig. önskar fan att jag var en sån som kunde säga precis vad jag har i tankarna. i stället byggs det på varje dag och det är inte lätt att sova när det är överfullt i hjärnan, kan jag lova.

Det har också varit en lång och trött dag! känns som jag lyckades somna varje lektion. bad, bad. eftermiddan blev lite lyckligare med en lång fika och utställning. dukti simoon! :)

vill ha den lilla rosa längst bort, tehe

Kommentarer
Postat av: matilda

kul att träffa dig livan!!! puss

2011-11-24 @ 22:38:28
URL: http://inteminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0