Söndagsinlägg

Nu har jag storstädat hela lilla lägenheten. jag fattar inte hur man klarar av att städa ett helt hus, när det är så jobbigt att städa 20 kvadrat. gjort allt, till och med skurat golvet. det blir nog inte gjort igen förrän nästa år!

Har fått husdjur! hundra bananflugor som kommer och går lite hur dom vill. måste vara det äckligaste som finns, så fort jag dammsugit upp hur många som helst, kommer det lika många igen. vart gömmer ni er? bläää, ska aldrig ha kompostpåse igen.

Lucas följde med mig till hemköp och nu står det en lasagne i micron. om flugorna rör den är det döden för allihop, då gasar jag hela lägenheten.. dricker en cola till den och en film och försöker ha det bra. sover ensam inatt vilket är lite jobbigt efter att ha spenderat helgen med älskling. man tror att det ska vara lättare att va själv när man precis har setts, men för mig är det då det är värst. svårt att förklara, några kanske fattar. puss&kjam

hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0