Överanvänd kaffemaskin

Slutade 11 idag, bra timing att ha en kurs som börjar kl 4 och slutar 6! men både roade mig och pluggade så det gick ändå. skrattat jävligt mycket idag, känns som det var ett tag sen. fixade låtsasfest på fotokursen, för en gång skull var det riktigt kul. när jag kom hem hade jag lite skypedate med alec, joel och gabbe och nu kollar jag på desperata hemmafruar. det är ju för bra.

Vad ska man göra när man har ett prov imorgon där man inte ens fattar vad det är för ämne? vad är OooooL för något, egentligen? läraren är inte ens en lärare och alla somnar när han öppnar munnen. stackars oss, det lutar åt 65 IG:n.. (japp vi är 65 i klassen).

jag och joshua har nu testat alla kaffe och chokladsorter som finns i kaffemaskinen..
försökte skapa riktig feststämning.. vattnet är sprit
rezultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0