Walfridsson

Jaha kommer inte ens ihåg skoldagen, gick förjävla snabbt. drog hem, åt och kolla film sen åkte jag hela vägen till elin fest walfridsson. efter ett tag åkte vi och hämtade en brud vid namn linnéa och sen tillbaka till viksäng. slutade med att jag åkte fram och tillbaka 4 gånger och det var väl en upplevelse för sig :) när jag kom hem hittade jag en däckad pojkvän i min säng.. ska man ta tillbaka nyckeln kanske? nääeråe det är väl en mysig överraskning, kom ihåg att låsa dörren bara älskling!!

hade ingen bild så ni får den här fina på fredrik ståhl utan h.

Kommentarer
Postat av: Lisa:)

jaaa!!! det är bäst bäst bäst!! typ 2 miljoner nånting nånting, duråååå???? :DD

2011-11-19 @ 20:34:14
URL: http://lefthandedlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0