Uppdaterarn

här hinner ni knappt med att läsa! förlåt ska försöka skriva lite mindre..

veckan gick nog snabbare än någonsin, mer såna tack! hände väl sisådär ingentiiiing förutom en fika på espresso house med brudish, drack ♥chailatte♥ och pratade om spöken :( var tvungen att sova med lucas efter det, coolt. Hade planer på en lite mer fartfylld helg, men mådde piss på fredagen så det bar hemmåt till skbg. mycket klokt val, har haft det så himla mys och kul :)

mamma och jag chillade på fredagen, käka ica-pizza, chips, choklad.. mm, etc, osv. på lördagen var jag i riddarhyttan med lisa och alva och hade skoj. åt massa skit där med, så det kan gå! idag blev det en sväng till forsen och sen hem till alva och gosa med bullen! sötaste sak jag sett, jag svär.

hihii busar på ica
died of cuteness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0