Unload the cash, move your ass

aaaaaaassåå
sämsta morgonen. ever! hur kan allt bli så fel?
vaknar för sent. min mobil hade lagt av så mamma hade inte fått tag på mig, hon hade åkt hem till mig och stod utanför dörren och trodde jag sov där (sov hos lucas). mamma sur och kommer försent till jobbet, jag har tänkt cykla till skolan men det spöregnar och blåser. har tre minuter att hinna med sista bussen, springer upp och hämtar datorn och kutar till bussen i ofräscha kläder och totalt ofixad. det har inte hänt sen jag började på kg.. kan ju inte skicka smsbiljett men ska köpa i automaten. nej den har dom tagit bort. när hände det? igår? busschauffören var inte tjurig så han hjälpte mig fixa biljett iaf. sitter på bussen som en slickad katt, hungrig och blind. ingen frukost och inga linser. livet på topp, like a boss..

aa jenny kom på sen att jag skulle starta om den sen och den funkar igen, ty god

haha sluta läs, fan va jag tyckte synd om mig själv idag
kolla va lessen
inte tagen idag, skulle vara olagligt med en sån bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0