Poporom poporom

Hejhopp sitter här och kollar idol, och stör mig grovt på att mobilen inte funkar. comviq äckel är ju dött!
dålig uppdatering sen i lördags, jag och ewe drog ut på en longboardresa runt heeela skinnsberg. var tydligen inte så litet som jag trott i 7 år.. eller jo kanske, men vi kom upp på gator jag aldrig vart på i hela mitt liv, haha.

söndagen spenderades i farfars hus som är sålt nu, har nog pratat om det förut. rensade ut massa gamla foton och sånt, jättekul ju! kan va sista gången vi var där.. hittade ett kvarglömt paket där det stod "grattis jon på 3-årsdagen". haha fett sjukt, roliga var att han fyllde år dagen efter. min bror är 15 och går i 9an.....? :S

sleekt ♥
hon letade efter båda nallarna moahaha
kekkes får?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0