And on the battlefield it ends

Fick massa grattis idag utan att veta varför. hade tydligen namnsdag. mormor kom med fyra kakor och trisslotter, finns ingen sötare! låg i sängen till klockan 6, så får man göra när man är sjuk. eller är faktiskt frisk nu känner jag, skola imorgon woop. jag och Jon låg i hans säng större del av kvällen och pratade brittisk engelska med varandra. saknat ungen lite. missbrukat en låt något fruktansvärt, hela min familj ville typ strypa mig. men den är så jävla epic. vissa saker kan man inte förklara men den här får mig att vilja springa ut, dra ihop hela grannkvarteret och dansa ringdans längs nedre vättern.

Blind Guardian – Battlefield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0