Fyfan

Handlat, städat toan, dammat överallt, dammsugit, diskat, bytt lakan.. och NU får jag äta. började bli hungrig för 6 timmar sedan när jag kollade klart grotesco säsong 2 med joshe. ryggonten efter det här är ju hemsk, och jag bor på 21 kvadrat. FATTA ett hus, får mardrömar. inte en chans att jag städar när jag blir äldre, ska ha mina barn som slavar.

Slängde in en pizza i micron som man egentligen ska ha i ugnen, så får se om det blev ätbart. *hoppas*/*snorhungrig*/*utamttad*. har ju seminarium om ideologier imorgon också, fint att man är väl förberedd!.... kör väl på högstadie-style och pluggar natten innan, synd bara att det är på 40 sidor.
FUCK THE SYSTEM

haha gjorde min dag. vad är detta? ingången till mordor? hemlig lönndörr? ser ju bara sjukt konstigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0