Kyla

Kom nyss hem från en långpromenad med joel. så in i helvete kallt. om man går ut så går man tills man fryser fötterna av sig, för vart ska man gå? har aldrig knäckt den nöten. om inte longborden och ewe är med så kan man alltid lära sig lite nya vägar på masbo, man kan aldrig bli fullärd där uppe.. vi gjorde grymma sommarplaner, jävlar när jag får körkort då händer det grejer. älgsafari m.m.

Har också höjt mina skills i guitar hero, i brist på liv. börjat älska det spelet igen. körde till min farfar en sväng och hälsade på, han är så söt och jag fick påskägg.

Kom både bra och dåliga nyheter idag. dom bra är hemliga, (luring), men dom dåliga är att några vänner har varit med om en bilolycka. voltat flera gånger osv. tycker det är så sjukt läskigt, det kan hända vem som helst. som tur är mår dom bra, kunde ju ha slutat jävligt illa.

någon hade målat gatan lite fin
och skinnsberg i all sin månglans

Kommentarer
Postat av: eweääää

hahaha ;D longboarden står och kollar på mig nu.. hAR DU KOLLAT DIN SKYPE? oj cl orkar inte ändra,, skicka pl listan där då du sa att jag skulle :D

2012-04-07 @ 18:29:25
URL: http://BEBBO.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0